Brug for en ejendomsadministration virksomhed i København?

Da jeg i lang tid var gået og blevet godt og grundigt træt af at selv skulle sørge for driften og administrationen i en andelsboligforening i københavn som jeg var medejer af, besluttede jeg mig derfor for at udlicitere denne opgave til en kompetent ejendomsadministration virksomhed i københavn, da jeg gerne fremover ville koncentrere mig om min familie samt mit andet arbejde.

Det havde nemlig pålagt mig en masse stress at skulle håndtere driften af andelsboligforeningen samt de andre opgaver som følger med at skulle være den ansvarlige for administrationen af andelsboligforeningen, såsom fx at regulere lejen, og prøve at have styr på erhvervslejeloven

Svært ved at håndtere driften og økonomien

Derudover var mit største problem at jeg havde meget svært ved at håndtere bogføring, driftsrapportering, årsregnskabet, forbrugsregnskaber, og betalings/likviditetsstyring. I det hele taget alt der havde noget med tal at gøre, derfor mente jeg at det var på sin plads at hyre et ansvarligt og dygtigt ejendomsadministration virksomhed med fokus på andelsboligforeninger i københavn, til at tage sig af dette.

Igen fået mere tid sammen med familien

Og heldigvis for mit vedkomne fandt jeg et særdeles erfarent og kvalificeret ejendomsadministration virksomhed med speciale i andelsboligforeninger i københavn, som var villige til at tage sig af ejendomsadministrationen i min andelsboligforening. Det som afgjorde at jeg valgte lige præcis dem, skyldtes primært deres årelange erfaring med ejendomsadministration i københavn.

Derfor har jeg igen fået tid til at være sammen med min familie samt blevet mere effektiv på mit ”rigtige” arbejde. Derfor kan jeg varmt anbefale andre der måtte have brug for en kompetent ejendomsadministrations virksomhed med stor erfaring indenfor andelsboligforeninger i københavn, at vælge denne virksomhed.